Opiskelijoiden iltapäiväpysäkki koolla Tietomaassa

10.1.2020

Pohjois-Pohjanmaan Opiskelijoiden ilmastopaneeli kokoontui torstaina 9.1. lyhkäiselle iltapäiväpysäkille. Kiitos kaikille mukana olleille valloittaville opiskelijoille, niin lukiolaisille kuin mukana olleille korkeakoulututoreille!

Tietomaan tiedeluokka oli värikäs ja toimiva tapaamispaikka ilmastopaneelin puolikkaalle porukalle, reilulle 20 hengelle.

Ilmastoprojektit heilahtivat askeleen eteenpäin ja uusia panelistejakin saatiin mukaan. Ryhmät miettivät projektisuunnitelmia sekä harjoittelivat pitchaamaan eli pitämään parin minuutin hissipuheen omasta projektistaan toisille ryhmille.

Seuraavaan tapaamiseen 21.2. kokoonnutaankin isommalla köörillä.  Silloin puhutaan lisää mm. ilmastotunteista. Nähdään taas! 😊