Hankkeen esittelyä kouluilla ja seminaareissa

7.2.2020

Olemme iloksemme saaneet kutsuja tulla esittelemään hanketta eri kouluille talven aikana. Kävimme tammikuussa Madetojan musiikkilukion kekeviikolla herättelemässä keskustelua ilmastotekoihin liittyvistä esteistä ja käytännön ratkaisuista. Lopuksi saimme kuulla tarttuvan penkkarihuudon kierrätysteemalla. 😉

Tammikuun loppuun mahtui myös visiitti Kempeleen ympäristöseminaariin, jossa kuulimme Kempeleen hienoista suunnitelmista ilmastokasvatuksen saralla sekä muilta vierailijoilta upeita esimerkkejä Iin ilmastotoimista. Tässä porukassa oli hyvä olla ja kajauttaa ilmoille huuto: ilmastohalii!

Hanketta esiteltiin myös kansainväliselle Erasmus-opettajaporukalle Laanilan koululla ja kiinnostusta oli vastaavan ajatuksen toteuttamisesta muissakin maissa. Toivotaan, että hanke antaa kipinää ilmastokasvatuksen lisäämisestä eri koulutusasteilla.

Haluatko sinä meidät vierailulle pitämään toiminnallista ja keskustelevaa esitystä ilmastonmuutoksesta? Laitapa viestiä täällä tai heitä sähköpostilla. 🙂